e-Pomoc techniczna
Subiekt GT – Jak dodać stan początkowy kasy?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Program Subiekt GT umożliwia prowadzenie kas i tworzenie raportów kasowych na podstawie automatycznie tworzonych dokumentów kasowych do dokumentów handlowych oraz wpisywanych ręcznie.
Przed rozpoczęciem pracy z programem zaleca się uzupełnienie Stanu początkowego kasy. Można go uzupełnić z poziomu słowników Kasy w parametrach programu. Aby przejść do tej konfiguracji, należy:
1. Przejść do Słowników i otworzyć konfigurację Kasy.
2. Zaznaczyć Kasę, w której zostanie wpisany Stan początkowy i kliknąć Popraw.
3. Przy tabeli Stan początkowy kliknąć Dodaj.
Uwaga! W przypadku wcześniejszego utworzenia Raportu kasowego opcja dotycząca Stanu początkowego kasy będzie niemożliwa do edycji. Możliwość edytowania Stanu początkowego jest dostępna jedynie w przypadku braku posiadania jakichkolwiek Raportów kasowych.
4. Wpisać Kwotę w walucie i opcjonalnie zmienić walutę. Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem OK.