Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Organizator szkoleń i konferencji – cz. II

Ostatnia modyfikacja: 02.11.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

​Zbiór tematów związanych z różnymi scenariuszami pracy można znaleźć w zbiorczym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.

 
 
 



Scenariusz

Od pozyskania klienta, poprzez wygenerowanie oferty szkoleń i wysłanie jej klientowi, po zaplanowanie szkolenia w siedzibie klienta i zrealizowanie oferty dokumentem faktura pro forma.

Część II

Wygenerowana zostaje oferta dla klienta – można wypisać ją z poziomu maila lub dodanego przed chwilą klienta.

W formularzu oferty o specyfikacji asortymentowej – Rachunkowość dla początkujących, wprowadzone zostają dwa warianty:

  • Szkolenie w siedzibie firmy szkoleniowej;
    • Koszt to 1500 zł x 5 os.
  • Szkolenie w siedzibie firmy klienta;
    • Koszt to 2000 zł x 5 os.

Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:

1. Przejść do modułu Klienci, zaznaczyć wcześniej utworzonego klienta i kliknąć górne menu Wystaw dokument.

 

2. Z listy rozwijalnej Dokument wybrać Oferta i zatwierdzić przyciskiem Wykonaj.

 

3. Na zakładce Podstawowe, w sekcji Asortyment wpisać Nazwę proponowanego wariantu, kliknąć menu trzech kresek w kolumnie Nazwa tabeli z oferowanym asortymentem i wybrać Lista.

 

4. Zaznaczyć usługę Rachunkowość dla początkujących (którą można stworzyć poprzez górne menu Dodaj) i kliknąć górne menu Wybierz.

 

5. W podobny sposób dodać kolejny Wariant, po czym uzupełnić Ceny i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.


 
 
 
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki