Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak wysłać klientowi podziękowanie za złożenie zamówienia z prośbą o opinię i zdefiniować jego treść korzystając z vendero?

Ostatnia modyfikacja: 06.05.2024

Program: vendero

Kategoria: Konfiguracja

​Podczas pracy w systemie vendero istnieje możliwość zdefiniowania automatycznych mechanizmów, które będą odpowiadały za kontakt z klientem, który złożył zamówienie w sklepie. Jednym z nich jest podziękowanie za złożenie zamówienia i prośba o opinię, która przesyłana jest do każdego klienta 7 dni po tym jak jego zamówienie otrzymało status Zamówienie wysłane.

Aby jednak zacząć konfigurację wspomnianych powiadomień należałoby się wpierw upewnić, że dodany i poprawnie skonfigurowany został podstawowy adres e-mail w Panelu administracyjnym venderoUstawieniaKonta e-mail. Szczegóły opisuje osobny temat e-pomocy.

Następnym krokiem będzie przejście na zakładkę UstawieniaPowiadomienia, gdzie jedna z pozycji nazwana będzie Podziękowanie za złożenie zamówienia i prośba o opinię. Nie wystarczy jednak zaznaczenie widocznego przy niej checkbox'a. Po prawej stronie należy rozwinąć jego treść i odpowiednio ją uzupełnić.


Poniżej przykładowa treść takiej wiadomości (wersja powiększona po kliknięciu obrazu):


Powyższy mechanizm korzysta z autotekstów widocznych w górnej części potwierdzenia oraz słowa pisanego tak, aby móc utworzyć samoaktualizujący się szablon pobierający odpowiednie informacje ze złożonego przez klienta sklepu vendero zamówienia. Oczywiście takie powiadomienie można dowolnie modyfikować tak, aby spełniało indywidualne wymagania.

Po jego zapisaniu każdy klient 7 dni po tym jak jego zamówienie otrzyma status Zamówienie wysłane, dostanie odpowiednio skomponowaną wiadomość.​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki