Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak usunąć zamówienie wystawione w vendero?

Ostatnia modyfikacja: 21.06.2021

Program: vendero

Kategoria: Dokumenty, Zamówienia

​Podczas pracy z programem może zajść konieczność usunięcia lub w inny sposób wyeliminowania wystawionego wcześniej zamówienia. O ile system vendero nie posiada tej pierwszej możliwości, to zastępuje ją opcja unieważnienia dokumentu. Jest to ważna funkcjonalność ze względu na to, iż zamówienia wystawione w sklepie internetowym vendero rezerwują stany magazynowe dostępne w sklepie (czyli w przypadku, gdy program sprzedażowy posiada 10 sztuk towaru, a jedna z nich zostanie zamówiona w vendero, w Subiekcie nadal widoczne będzie 10 sztuk, ale klient sklepu będzie mógł zamówić tylko pozostałe 9, jak długo dokument nie zostanie unieważniony).​

​Obsługa zamówień z e-sklepu vendero została szczegółowo opisana i wchodzi w skład przewodnika po Ustawieniach zaawansowanych vendero na witrynie Tutoriale InsERT – przewodniki krok po kroku.

Aplikacja internetowa vendero nie umożliwia trwałego usunięcia wprowadzonych przez klientów zamówień. Zamówienie, które nie będzie realizowane można anulować poprzez zmianę jego statusu. Aby zmienić status zamówienia na anulowany, należy:

1. Z listy modułów wybrać Zamówienia - Lista zamówień, znaleźć zamówienie, które ma zostać anulowane i kliknąć przy nim w wartość w kolumnie Status.


2. Z rozwijanej listy wybrać status Zamówienie anulowane.


3. Zapoznać się z ostrzeżeniem i zaakceptować klikając przycisk OK.

 

Wykonanie wspomnianej operacji sprawi, że wybrane zamówienie przestanie wpływać na stany magazynowe, ale nadal będzie znajdować się na liście dokumentów.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki