e-Pomoc techniczna
Gratyfikant nexo – Jak dodać informację o wypadku przy pracy?
Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo
Kategoria: Pracownicy
Program Gratyfikant nexo PRO umożliwia dodanie informacji o wypadku przy pracy. W tym celu należy:
1. Przejść do modułu Pracownicy na zakładkę Rejestr wypadków, następnie kliknąć górne menu Dodaj – Wypadek przy pracy.
2. Uzupełnić Nr protokołu, który ułatwia prowadzenie ewidencji, Datę sporządzenia oraz wybrać Pracownika. W sekcji Protokół wskazać Datę, Miejsce oraz Skutki wypadku.
3. Wpisać Liczbę dni niezdolności do pracy i Datę przekazania do ZUS. Określić, czy Zdarzenie zostało uznane za wypadek, czy jest to Wypadek śmiertelny lub ciężki. Zakreślenie parametru Nie uwzględniaj w ZUS IWA oznacza, że nie zostanie złożona informacja o danych do ustalenia składki na ubezpieczenie wypadkowe. Ponadto w polu Inne informacje można wpisać np. dane niebędące danymi osobowymi, celowe do zamieszczenia w rejestrze, w tym wnioski i zalecenia zespołu powypadkowego oraz natomiast w sekcji Dodatkowe informacje, np. informacje o wypadku, poszkodowanym itp.