Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Biuro GT – Jak zbiorczo zarejestrować podmioty klientów?

Ostatnia modyfikacja: 01.08.2022

Program: Biuro GT, InsERT GT

Kategoria: Licencje, Rejestracja licencji

​Biuro GT umożliwia zbiorczą rejestrację baz danych należących do klientów biura. Aby dokonać zbiorczej rejestracji, należy:

1. Przejść do modułu Bazy danych, a następnie wybrać przycisk Synchronizacja licencji.


2. W nowym oknie zaznaczyć opcje Wpisz dane biura rachunkowego. Jeżeli nie wypełniono jeszcze danych biura, lub numerów licencji i numerów rejestracyjnych, kliknąć na odpowiadające im przyciski po prawej stronie. Następnie zaznaczyć programy, dla których program ma dokonać synchronizacji (zaznaczyć zarówno Numer licencji jak i Numer rejestracyjny) i przejść Dalej.


3. Jeżeli biuro posiada wykupioną licencję na PLUS dla InsERT GT, należy zaznaczyć przy posiadanym rodzaju rozszerzenia Numer licencji i Numer rejestracyjny. Numery te wprowadza się na dodatkowej zakładce pod przyciskiem Licencje InsERT GT.


4. Wybrać czy synchronizacja ma zostać zastosowana dla Wszystkich podmiotów, czy Wybranych podmiotów. Kliknąć Dalej.


5. Potwierdzić czy wybrane są właściwe firmy i kliknąć Wykonaj. Program rozpoc​znie synchronizację, której przebieg będzie na bieżąco wyświetlany w oknie. Po zakończeniu operacji kliknąć przycisk Zamknij.

​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki