Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rejestracja licencji na potrzeby biur rachunkowych w programach InsERT nexo

Ostatnia modyfikacja: 20.03.2023

Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Konto InsERT, Rejestracja licencji

Uwaga! Poniższa instrukcja została zaprezentowana na podstawie programu Rewizor, lecz dotyczy rejestracji w programach Rewizor, Rachmistrz oraz Gratyfikant nexo.​​

Po zainstalowaniu systemu InsERT nexo i utworzeniu podmiotu w wersji licencjonowanej możliwe jest rozpoczęcie pracy z programem. Użytkownik może wprowadzać rzeczywiste dane swojej firmy i korzystać z pełnej funkcjonalności systemu przez okres 45 dni. Po tym czasie, w celu kontynuowania pracy, konieczne będzie zarejestrowanie programu.

Uwaga! Rejestracja podmiotów biura rachunkowego na potrzeby własne powinna się odbyć na Typie podmiotu: Biurowy na potrzeby własne (Typ podmiotu widoczny jest w module Licencje, w sekcji Dane licencyjne po prawej stronie okna). Więcej o zakładaniu tego typu podmiotu można przeczytać w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.

Artykuł został wykonany na podstawie programu Rewizor nexo. Procedura nie zmienia się względem Gratyfikanta czy Rachmistrza nexo. W celu rejestracji należy:

1. Po przejściu kreatora wdrożeniowego opcję Zarejestruj (Fot. 1), w przypadku kolejnego otwarcia podmiotu należy w wyszukiwarce wpisać Licencje i przejść do modułu (Fot. 2).

Fot. 1

 

Fot. 2

 

2. Zapoznać się z informacją widoczną na ekranie, następnie kliknąć Rozumiem.

 

3. W przypadku posiadania Konta InsERT kliknąć Zaloguj się i przejść do pkt. 10, jeśli Konto InsERT nie zostało założone należy wybrać Załóż Konto InsERT.

 

4. Uzupełnić Dane podstawowe oraz zapoznać się z regulaminem, a także informacją o przetwarzaniu danych osobowych. Przejść dalej.

 

5. Uzupełnić Dane firmy.

 

6. Zapoznać się z informacjami o przetwarzaniu danych osobowych oraz wybrać formę kontaktu.

 

7. Zostanie wyświetlona informacja o wysłaniu na podany adres e-mail linka aktywacyjnego.

 

8. W otrzymanej wiadomości kliknąć Aktywuj Konto InsERT.

 

9. Zostanie wyświetlona strona potwierdzająca aktywację konta.

 

10. Wrócić do programu i wybrać opcję Zaloguj się.

 

11. Wpisać Adres e-mail i Hasło do Konta InsERT i kliknąć Zaloguj się.

 

12. Zaznaczyć firmę, która ma zostać podłączona do podmiotu, następnie kliknąć Wybierz.

 

13. Po podłączeniu Konta InsERT należy Zarejestrować licencję.

 

14. Zaznaczyć, że licencja należy do biura rachunkowego, następnie wpisać ją w polu Nr licencji.

 

15. Uzupełnić pozostałe dane i kliknąć Dalej.

 

16. Wypełnić Informacje o firmie.

 

17. Zweryfikować poprawność danych i kliknąć Zarejestruj licencję.

 

18. Zostaną wyświetlone informacje o Rejestracji licencji.

 

W konfiguracji Licencji będzie widoczna informacja o weryfikacji licencji, która wykorzystywana jest na potrzeby prowadzenia usług rachunkowych lub doradztwa podatkowego.

 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki