Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Co zrobić w przypadku komunikatu „Wystąpił błąd podczas obsługi podłączania Konta InsERT: Połączenie podstawowe zostało zakończone…”?

Ostatnia modyfikacja: 16.08.2022

Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Pomoc techniczna

​Komunikat „Wystąpił błąd podczas obsługi podłączania Konta InsERT: Połączenie podstawowe zostało zakończone: Nie można ustanowić relacji zaufania dla bezpiecznego kanału SSL/TLS." spowodowany jest zmianą certyfikatów używanych do podłączenia Konta InsERT. W celu poradzenia sobie z problemem należy zaktualizować program do nowszej wersji (minimum 18.0.0).

 

Instrukcję, w jaki sposób zaktualizować programy można znaleźć tutaj.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki