e-Pomoc techniczna
Jak dodać nowego użytkownika forum InsERT w serwisie Konto InsERT?
Program: Biuro GT, Biuro nexo, Gestor GT, Gestor nexo, Gratyfikant GT, Gratyfikant nexo, InsERT GT, InsERT nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo, Subiekt 123, Subiekt GT, Subiekt nexo
Kategoria: Konto InsERT
Dodawanie i usuwanie użytkowników oraz nadawanie im uprawnień jest możliwe jedynie dla użytkownika typu administrator, więc przed próbą dodania nowego lub usunięcia istniejącego, należy:
1. Zalogować się do Konta InsERT na użytkownika z uprawnieniami administratora.
2. Będąc zalogowanym w odpowiedniej firmie przejść do modułu Użytkownicy i kliknąć Dodaj użytkownika.
3. Wprowadzić Adres e-mail, zaznaczyć opcję Forum użytkowników, następnie kliknąć Dodaj użytkownika.
W celu zaakceptowanie zaproszenia do korzystania z forum InsERT należy:
1. Otworzyć mail wysłany o temacie [InsERT] Zaproszenie do korzystania z udostępnionych usług i aplikacji, kliknąć przycisk Akceptuj zaproszenie. Jeżeli przycisk nie będzie działał lub będzie niewidoczny, należy kliknąć link poniżej lub skopiować go i wkleić do przeglądarki.
2. Zalogować się do Konta InsERT lub Utworzyć nowe konto.
Po zalogowaniu zostanie wyświetlone potwierdzenie nadania uprawnień.
Tematy powiązane:
1. Jak podłączyć nową licencję/firmę InsERT GT do Konta InsERT?
2. Jak uruchomić forum użytkowników InsERT z programu InsERT GT oraz serwisu Konto InsERT?