Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT GT – Jak ustawić automatyczną archiwizację?

Ostatnia modyfikacja: 24.10.2022

Program: Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rewizor GT, Subiekt GT

Kategoria: Archiwizacja

​Automatyczną archiwizację danych ​ustala się w programie Archiwizator w następujący sposób:

1. Zaznaczyć na liście podmiot, dla którego chcemy określić harmonogram archiwizacji, a następnie wybrać z menu Podmiot Harmonogram – Ustal.


2. Wybrać sposób archiwizacji, określić folder archiwum, a także folder roboczy. Ważne jest, by zaznaczyć opcję Uruchom tylko wtedy, gdy użytkownik jest zalogowany. Bez zaznaczenia tej opcji automatyczna archiwizacja nie zadziała (użytkownik musi być aktywnie zalogowany w momencie jej wywołania i wykonywania).


3. W sekcji Harmonogram kliknąć przycisk Konfiguruj, następnie w nowym oknie wskazać, co ile dni oraz o której godzinie ma być wykonywana archiwizacja.


4. W zakładce Ustawienia określić pozostałe parametry automatycznej archiwizacji.


5. Po zapisaniu harmonogramu przejść do Panelu sterowania systemu Windows otworzyć Narzędzia administracyjne, a następnie Harmonogram zadań


6. Z lewej strony wybrać Bibliotekę Harmonogramu zadań. Na liście pojawi się zadanie Harmonogram archiwizacji podmiotu „Nazwa_Podmiotu”. Należy kliknąć je prawym przyciskiem myszy i wybrać Właściwości.


7. Zaznaczyć opcję Uruchom z najwyższymi uprawnieniami i zapisać zmiany przyciskiem OK.


W przypadku, gdy mimo prawidłowych ustawień archiwizacji, nie wykonuje się ona prawidłowo, należy zapoznać się z osobnym artykułem e-Pomocy.

Temat należy do Zbioru zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Subiektem GT.

Zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej opisującego funkcjonalności programu Archiwizator​
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki