e-Pomoc techniczna
Biuro nexo – Jak zbiorczo założyć okres obrachunkowy dla podmiotów obsługiwanych za pomocą programu Rewizor nexo?
Program: Biuro nexo, InsERT nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Okresy obrachunkowe, Operacje zbiorcze
Program Biuro nexo umożliwia zakładanie okresu obrachunkowego dla podmiotów obsługiwanych za pomocą programu Rewizor nexo. Dostępne do wyboru są dwa typy księgowości:
-
KR – Pełna Księgowość
-
UEPiK – Uproszczona Ewidencja Przychodów i Kosztów
Zakładanie okresu obrachunkowego jest możliwe na podstawie standardowych ustawień programu (pusty okres, wzorcowe plany kont), na podstawie poprzedniego okresu obrachunkowego w danym podmiocie, lub na podstawie wskazanego okresu w podmiocie źródłowym. Podmiotem źródłowym może być podmiot wzorcowy lub baza dowolnego klienta. Podczas zakładania okresu obrachunkowego pełnej księgowości można opcjonalnie zlecić kopiowanie planu kont, rejestrów księgowych, sprawozdań finansowych i definicji deklaracji, schematów dekretacji i pieczęci księgowych. Natomiast podczas zakładania okresu obrachunkowego dla UEPiK można zaznaczyć kopiowanie schematów dekretacji dokumentów.