Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Biuro nexo – Jak zbiorczo zarządzać powiadomieniami?
Ostatnia modyfikacja: 07.11.2023
Program: Biuro nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Konfiguracja, Operacje zbiorcze
Program Biuro nexo umożliwia określenie, w jaki sposób i kiedy mają pojawiać się powiadomienia z różnych obszarów systemu InsERT nexo w podmiotach klientów biura. Aby zbiorczo zarządzać powiadomieniami, należy:
1. Z listy modułów wybrać Biuro – Klienci biura i z górnego menu wybrać opcję Operacje zbiorcze.
2. W następnym kroku otworzy się kreator wykonania operacji zbiorczej. W polu Operacja zbiorcza należy wybrać Zarządzanie powiadomieniami i przejść Dalej.
4. Wskazać klientów biura rachunkowego, dla których zostaną zaktualizowane ustawienia powiadomień i przejść Dalej.
5. Zapoznać się z podsumowaniem i kliknąć przycisk Wykonaj.
Artykuł należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej dotyczących operacji zbiorczych w programie Biuro nexo.