e-Pomoc techniczna
Biuro nexo – Jak zbiorczo zarządzać użytkownikami klientów biura rachunkowego?
Program: Biuro nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Operacje zbiorcze
Program Biuro nexo umożliwia zbiorcze dodawanie, aktualizowanie, usuwanie oraz anonimizowanie użytkowników na podstawie podmiotu źródłowego. Podmiotem źródłowym może być podmiot biura nexo lub podmiot wzorcowy. Aby zbiorczo zarządzać użytkownikami, należy:
1. Z listy modułów wybrać Biuro – Klienci biura i z górnego menu wybrać opcję Operacje zbiorcze.
2. W następnym kroku otworzy się kreator wykonania operacji zbiorczej. W polu Operacja zbiorcza należy wybrać Zarządzanie personelem i przejść Dalej.
3. Następnie wskazać Podmiot źródłowy (biura lub wzorcowy), zaznaczyć Użytkowników, którzy mają zostać przesłani do podmiotów klientów biura rachunkowego, zaznaczyć zadania do wykonania i przejść Dalej.
4. Wskazać klientów biura rachunkowego, dla których będą wykonane akcje na użytkownikach i przejść Dalej.
5. Zapoznać się z podsumowaniem i kliknąć przycisk Wykonaj.
Artykuł należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej dotyczących operacji zbiorczych w programie Biuro nexo.