e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak włączyć obsługę programu lojalnościowego ZenCard?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Formy płatności, Urządzenia zewnętrzne
Subiekt nexo umożliwia skonfigurowanie systemu w taki sposób, aby korzystał z programu lojalnościowego ZenCard.
UWAGA!! Do obsługi systemu lojalnościowego ZenCard niezbędne jest posiadanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych w wersji minimum 15.0, aktualny instalator można znaleźć tutaj, zmiana zwarta w wersji 15 SUZ dotyczy sterownika eService iCT 220.
W celu konfiguracji należy:
1. W pierwszej kolejności skonfigurować terminal płatniczy. Instrukcję, jak to zrobić można znaleźć tutaj.
2. W wyszukiwarce programu Subiekt nexo wpisać Parametry sprzedaży, następnie z górnego menu wybrać Popraw.
3. W sekcji Promocje parametr Obsługa promocji ZenCard ustawić na jedną z dostępnych opcji:
- Stosuj tylko rabaty ZenCard - na dokumencie stosowane będą tylko rabaty wynikające z terminala ZenCard. W przypadku jednoczesnego wystąpienie promocji Subiekta nexo i ZenCard pierwsza z nich będzie zastąpiona.
- Wybieraj korzystniejszy rabat - na dokumencie będzie stosowany rabat z Subiekt nexo bądź rabat z terminala ZenCard w zależności od tego, który z nich jest korzystniejszy.
- Kumuluj rabaty - Rabaty terminala ZenCard będą kumulowane z rabatami Subiekt nexo.
4. Określić działanie parametru Anulowanie transakcji ZenCard:
- Pytaj przed anulowaniem - przed anulowaniem transakcji pojawi się pytanie o unieważnienie bądź usunięcie dokumentu.
- Unieważnij - transakcja ZenCard będzie anulowana poprzez unieważnienie dokumentu.
- Usuń - transakcja ZenCardz będzie anulowana, poprzez usuniecie dokumentu.
Przycisk Zapisz zatwierdzi wprowadzone zmiany.
Podczas otrzymania informacji z terminala płatniczego o autoryzacji karty płatniczej klienta oraz jednoczesnym odczytaniu wiadomości o przysługującym rabacie z tytułu programu lojalnościowego ZenCard program poinformuje o tym i pozwoli zaakceptować, bądź zrezygnować z promocji.
W przypadku akceptacji program ponownie wyśle na terminal płatniczy informację o płatności w kwocie do zapłaty po zastosowaniu promocji.
Informację w przypadku postępowania podczas anulowania dokumentu można znaleźć tutaj.