e-Pomoc techniczna
Biuro nexo – Jak zbiorczo zrobić archiwizację?
Program: Biuro nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Archiwizacja, Operacje zbiorcze
Program Biuro nexo umożliwia zbiorcze tworzenie archiwizacji podmiotów klientów biura rachunkowego oraz podmiotu biura nexo. Aby zbiorczo wykonać archiwizację, należy:
1. Z listy modułów wybrać Biuro – Klienci biura i z górnego menu wybrać opcję Operacje zbiorcze.
2. W następnym kroku otworzy się kreator wykonania operacji zbiorczej. W polu Operacja zbiorcza należy wybrać Archiwizacja i przejść Dalej.
3. Następnie ustawić parametry archiwizacji i przejść Dalej.
4. Wskazać klientów biura rachunkowego, dla których będzie wykonana archiwizacja i przejść Dalej.
5. Zapoznać się z podsumowaniem i kliknąć przycisk Wykonaj.
7. Pomyślność lub ewentualne błędy zostaną wyświetlone w widgecie w górnej części programu.
Artykuł należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej dotyczących operacji zbiorczych w programie Biuro nexo.