Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT GT – Jak usunąć dane elektroniczne deklaracji skarbowej i ponownie ją wysłać?

Ostatnia modyfikacja: 30.08.2024

Program: Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT

Kategoria: Deklaracje skarbowe i JPK

​Aby w programie linii InsERT GT usunąć dane elektroniczne deklaracji skarbowej (bez usuwania całej deklaracji), należy:

1. Z listy modułów wybrać Deklaracje i e-SprawozdawczośćDeklaracje skarbowe, kliknąć deklarację, której dane elektroniczne będą usuwane Prawym Przyciskiem Myszy i wybrać Wysyłka elektroniczna.


2. W oknie Wysyłka elektroniczna rozwinąć w menu po lewej stronie Deklaracja i wybrać opcję Usuń deklarację elektroniczną.


3. Po usunięciu wersji elektronicznej deklaracji program powinien poinformować o tym komunikatem. Dodatkowo w tabeli w oknie Wysyłka elektroniczna będzie wyszczególniona informacja o usunięciu deklaracji elektronicznej. Po usunięciu danych elektronicznych można rozpocząć standardową procedurę wysyłki elektronicznej. Temat e-Pomocy technicznej opisujący jak wysłać deklarację elektroniczną przy użyciu podpisu kwalifikowanego jest dostępny tutaj, a przy użyciu danych autoryzujących tutaj.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki