e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Jak wykonać archiwizację do chmury (e-archiwizacja)?
Program: Biuro GT, Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: e–archiwizacja
Aby wykonać kopię zapasową podmiotu do chmury, należy:
1. Z menu Start odszukać i uruchomić narzędzie Archiwizator.
2. W prawym górnym rogu okna kliknąć zaznaczony przycisk i zalogować się do swojego konta e-archiwizacji.
3. Zaznaczyć podmiot, a następnie kliknąć napis Archiwizuj. W polu Lokalizacja wybrać archiwizuj do chmury. Po kliknięciu przycisku OK program stworzy pliki archiwum w Folderze roboczym, a następnie zacznie je przesyłać do chmury. Po zakończeniu tej operacji pliki z dysku automatycznie są usuwane.
Można również wybrać opcję: archiwizuj do pliku i do chmury – w tym wypadku oprócz przesyłu danych do chmury, zostaną zapisane one we wskazanym Folderze archiwum.
Po kliknięciu przycisku OK program zacznie operację archiwizacji, a następnie wysyłki plików do chmury.