Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT GT – Jak wykonać archiwizację do chmury (e-archiwizacja)?

Ostatnia modyfikacja: 16.02.2024

Program: Biuro GT, Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT

Kategoria: e–archiwizacja


Aby wykonać kopię zapasową podmiotu do ch​mury, należy:

1. Z menu Start odszukać i uruchomić narzędzie Archiwizator.


2. W prawym górnym rogu okna kliknąć zaznaczony przycisk i zalogować się do swojego konta e-archiwizacji.


3. Zaznaczyć podmiot, a następnie kliknąć napis Archiwizuj. W polu Lokalizacja wybrać archiwizuj do chmury. Po kliknięciu przycisku OK program stworzy pliki archiwum w Folderze roboczym, a następnie zacznie je przesyłać do chmury. Po zakończeniu tej operacji pliki z dysku automatycznie są usuwane.


Można również wybrać opcję: archiwizuj do pliku i do chmury – w tym wypadku oprócz przesyłu danych do chmury, zostaną zapisane one we wskazanym Folderze archiwum.

 

Po kliknięciu przycisku OK program zacznie operację archiwizacji, a następnie wysyłki plików do chmury.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki