Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak wysłać fakturę e-mailem (pocztą elektroniczną) w Subiekcie nexo?

Ostatnia modyfikacja: 01.07.2024

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Poczta elektroniczna

​Aby wysłać fakturę do kontrahenta pocztą elektroniczną (e-mailem), należy:

1. Sprawdzić i ewentualnie uzupełnić w kartotece kontrahenta, w sekcji Kontakty, czy jest wprowadzony prawidłowy adres e-mail. 

Aby to wykonać, należy przejść do modułu Klienci, a następnie zaznaczyć klienta na liście oraz wybrać opcję Popraw. Następnie w sekcji Kontakty, należy uzupełnić adres e-mail, a zmiany zatwierdzić przyciskiem Zapisz.



2. Przejść do modułu Sprzedaż. Następnie zaznaczyć fakturę sprzedaży do wysłania i z górnego menu wybrać OperacjeDrukuj.


3. W okienku Drukuj zaznaczyć opcję Wyślij e-mail. Na dole okna wybrać dokumenty, które mają być wysłane. Zatwierdzić przyciskiem OK.


Jeśli w systemie operacyjnym jest prawidłowo skonfigurowany domyślny klient poczty elektronicznej, powinno automatycznie otworzyć się okno wysyłki nowego listu z dokumentem w formacie PDF w załączniku. Jeżeli użytkownik używa wbudowanego klienta poczty programów linii InsERT nexo, należy ustawić go w parametrach Użytkownicy. Więcej o tym można przeczytać w innym temacie e-Pomocy technicznej tutaj

W przypadku korzystania z zewnętrznego klienta poczty należy w Panelu sterowania systemu Windows ustawić wykorzystywany klient poczty jako domyślny. Poniżej przykład ustawienia na Windows 10.


Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki