Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Nie można dodać drukarki, gdyż nie ma jej na liście dostępnych urządzeń

Ostatnia modyfikacja: 27.06.2024

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Urządzenia zewnętrzne

​Jeśli Subiekt nexo nie wykrywa urządzenia zewnętrznego, należy zweryfikować czy:

  • Urządzenie zewnętrzne jest włączone

  • Jeśli jest to pierwsza konfiguracja, warto sprawdzić, czy została wykonana zgodnie z procedurą tutaj

  • Usługa InsERT serwer urządzeń zewnętrznych jest uruchomiona (od wersji 20.0.0 Subiekta nexo weryfikuje czy usługa jest uruchomiona)

  • Jeżeli urządzenie ma pracować na stanowisku klienckim, gdzie nie jest podłączone, wtedy należy skonfigurować poprawnie sieć oraz sprawdzić, czy port 8000 nie jest blokowany. Dokładny opis procedur został opisany tutaj.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki