e-Pomoc techniczna
Rachmistrz i Rewizor GT – Jak przenieść podmiot do biura księgowego?
Program: InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT
Kategoria: Licencje, Przeniesienie danych
W celu przeniesienia podmiotu zarejestrowanego na użytek własny do biura księgowego lub podmiotu prowadzonego w biurze księgowym do nowego biura wymagane jest wycofanie licencji programu z podmiotu. W tym celu należy:
Uwaga! Należy pamiętać, iż zmiana danych licencyjnych jest usługą płatną. Cennik specjalistycznej pomocy technicznej znajduję się tutaj.
1. Wykonać archiwizację na potrzeby zewnętrzne zgodnie z tematem e-Pomocy.
2. Przygotować podmiot do wysyłki i przesłać bazę danych do firmy InsERT. Artykuł e-Pomocy opisujący procedurę wysyłki bazy danych dostępny jest tutaj. Należy pamiętać, by w formularzu kontaktowym zamieścić prośbę o wycofanie danych licencyjnych.
Po otrzymaniu zmodyfikowanej bazy danych od firmy InsERT należy:
2. Ponownie aktywować lub zarejestrować podmiot w przypadku nowej licencji.