Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Dlaczego po przeniesieniu danych ze starego programu niektórzy kontrahenci nie posiadają numeru REGON?

Ostatnia modyfikacja: 21.04.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Przeniesienie danych

​W trakcie przeniesienia danych program sprawdza poprawność numeru REGON. Jeśli numer taki jest nieprawidłowy, to nie zostanie on przeniesiony. W takim przypadku należy zweryfikować poprawność numeru REGON tych kontrahentów i dopisanie ich w InsERT nexo. Informacja o kontrahentach, w których zostały usunięte numery REGON, znajduje się w logu podczas przeniesienia danych.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki