e-Pomoc techniczna
Co zrobić gdy podczas aktualizacji programu wyskakuje komunikat "Wystąpił błąd w komunikacji z platformą Windows Azure"
Program: Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Aktualizacja
Najczęstszą przyczyną, kiedy podczas próby aktualizacji programu pokazuje się komunikat "Wystąpił błąd w komunikacji z platformą Windows Azure." jest to, że aktualnie zainstalowana wersja jest archaiczna, przez co nie jest dostosowana do komunikacji z aktualną wersją platformy Windows Azure. W tej sytuacji zalecamy wykonać aktualizację programu etapami co 5 wersji, co zostało dokładnie opisane w temacie e-Pomocy technicznej tutaj.
W sytuacji, kiedy wersja programu nie jest archaiczna, a mimo to podczas próby aktualizacji wyświetla się wyżej wymieniony komunikat. Może to oznaczać problem wewnętrzny w komunikacji. W tym przypadku plik instalacyjny aktualnej wersji można pobrać ze strony internetowej firmy InsERT tutaj. Temat e-Pomocy technicznej opisujący jak wykonać standardową instalację z pliku instalacyjnego dostępny jest tutaj.