Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Co zrobić gdy podczas aktualizacji programu wyskakuje komunikat "Wystąpił błąd w komunikacji z platformą Windows Azure"

Ostatnia modyfikacja: 11.01.2024

Program: Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT

Kategoria: Aktualizacja


 

Najczęstszą przyczyną, kiedy podczas próby aktualizacji programu pokazuje się komunikat "Wystąpił błąd w komunikacji z platformą Windows Azure." jest to, że aktualnie zainstalowana wersja jest archaiczna, przez co nie jest dostosowana do komunikacji z aktualną wersją platformy Windows Azure. W tej sytuacji zalecamy wykonać aktualizację programu etapami co 5 wersji, co zostało dokładnie opisane w temacie e-Pomocy technicznej tutaj

W sytuacji, kiedy wersja programu nie jest archaiczna, a mimo to podczas próby aktualizacji wyświetla się wyżej wymieniony komunikat. Może to oznaczać problem wewnętrzny w komunikacji. W tym przypadku plik instalacyjny aktualnej wersji można pobrać ze strony internetowej firmy InsERT tutaj. Temat e-Pomocy technicznej opisujący jak wykonać standardową instalację z pliku instalacyjnego dostępny jest tutaj.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki