Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak zebrać dane niezbędne do analizy problemu z urządzeniem fiskalnym w Serwerze Urządzeń Zewnętrznych?

Ostatnia modyfikacja: 25.06.2024

Program: InsERT GT, InsERT nexo, Subiekt GT, Subiekt nexo

Kategoria: Pomoc techniczna, Urządzenia zewnętrzne

​W przypadku problemów z urządzeniem fiskalnym, korzystając z Serwera Urządzeń Zewnętrznych, należy wygenerować plik, który umożliwi diagnozę problemu. W celu zebrania danych niezbędnych do analizy problemu z urządzeniem należy:

1. Odszukać i uruchomić menu Start – Programy lub Wszystkie aplikacje (w zależności od wersji systemu Windows) – InsERT – Aplikacja administracyjna SUZ.

​ 

2. Na zakładce Urządzenia otworzyć do edycji konfiguracji urządzenia klikając Zmień parametry urządzenia.

 

3. W sekcji Parametry techniczne parametr Rejestrowanie transmisji ustawić na TakZapisać konfigurację.

 

4. Przejść do pro​​gramu sprzedażowego (Subiekt GT/nexo) i wykonać operację, która sprawia problem.

5. Powrócić do Aplikacji administracyjnej SUZ, następnie na zakładce Urządzenia kliknąć Odczytaj dane diagnostyczne.

 

6. Upewnić się, że Filtr zawiera dzisiejszą datę, następnie w sekcji Wynikowy plik ZIP kliknąć wielokropek.

 

7. Wskazać lokalizację, w której zostanie zapisany plik, a następnie w oknie Odczytu danych diagnostycznych kliknąć Zapisz.

 

8. Przejść do edycji konfiguracji urządzenia.

 ​​

9. Parametr Rejestrowanie transmisji ustawić na Nie. Aby zatwierdzić zmiany, należy wybrać przycisk Zapisz.

 

10. Otrzymany w punkcie 7 plik ZIP przesłać jako załącznik poprzez formularz kontaktowy.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki