e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak dodać nowy rachunek bankowy?
Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Bank, Konfiguracja
Lista dodanych rachunków bankowych widnieje w konfiguracji Rachunki bankowe – słownik gromadzi posiadane rachunki rozliczeniowe i rachunki VAT.
W celu dodania nowego rachunku bankowego należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Rachunki Bankowe i z górnego menu wybrać Dodaj – Rachunek bankowy.
2. W wyświetlonym oknie należy wypełnić wymagane dane.
Zaznaczenie opcji Podstawowy spowoduje, że wybrane konto bankowe będzie widoczne w nagłówku na wydruku dokumentu. Analogicznie dla typów dokumentów pojawi się w polach Sprzedawca przy fakturach sprzedaży i Nabywca dla zakupu.
Aby dodać rachunek bankowy do systemu, należy po uzupełnieniu danych wybrać przycisk Zapisz.