Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak dodać nowy rachunek bankowy?

Ostatnia modyfikacja: 13.06.2024

Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Bank, Konfiguracja

​Lista dodanych rachunków bankowych widnieje w konfiguracji Rachunki bankowe – słownik gromadzi posiadane rachunki rozliczeniowe i rachunki VAT. 

​W celu dodania nowego rachunku bankowego należy: 

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe  Konfiguracja  Rachunki Bankowe i z górnego menu wybrać Dodaj  Rachunek bankowy.

 

2. W wyświetlonym oknie należy wypełnić wymagane dane. 

Zaznaczenie opcji Po​dstawowy spowoduje, że wybrane konto bankowe będzie widoczne w nagłówku na wydruku dokumentu. Analogicznie dla typów dokumentów pojawi się w polach Sprzedawca przy fakturach sprzedaży i Nabywca dla zakupu. 

Aby dodać rachunek bankowy do systemu, należy po uzupełnieniu danych wybrać przycisk Zapisz.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki