Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak założyć konto dla e-archiwizacji?

Ostatnia modyfikacja: 24.04.2024

Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo

Kategoria: Archiwizacja, e–archiwizacja

​​

Programy linii InsERT nexo umożliwiają korzystanie usługi e-archiwizacji, dzięki której kopia zapasowa podmiotu zostanie przesłana i przechowywana w chmurze. W celu założenia konta dla e-archiwizacji należy:

1. W wyszukiwarce wpisać e-archiwizacja wybrać Konfigurację e-archiwizacji, następnie kliknąć górne menu Załóż konto.

 

2. Wpisać dane logowania do Konta InsERT.

 

3. Zapoznać się z regulaminem i zaakceptować jego warunki. Zatwierdzić okno przyciskiem OK.

 

4. Zostanie wyświetlona informacja o pomyślnym założeniu konta oraz przesłaniu jednorazowego hasła na adres e-mail będący jednocześnie logiem do usługi.

 

5. Skopiować jednorazowe hasło e-archiwizacji, które zostało przesłane na adres e-mail.

 

6. Powrócić do konfiguracji e-archiwizacji w programie i z górnego menu wybrać Zaloguj.

 

7. Wkleić jednorazowe hasło e-archiwizacji oraz zaznaczyć parametr Loguj automatycznie, następnie kliknąć Zaloguj.

 

8. Wprowadzić nowe hasło i kliknąć Zaloguj.

 

9. Zostanie wyświetlona informacja o aktywacji konta e-archiwizacji. Dodatkowo na adres e-mail będzie wysłane potwierdzenie aktywacji wersji demonstracyjnej, którą można przedłużyć, kontaktując się z działem handlowym firmy InsERT pod numerem telefonu (71) 78-76-110 lub z jedną z firm partnerskich, których listę można znaleźć tutaj.

 


Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki