Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt Sprint – Jak wystawić zwrot do paragonu, którego nie ma w programie?

Ostatnia modyfikacja: 06.12.2021

Program: Subiekt Sprint 2

Kategoria: Dokumenty

​Program Subiekt Sprint um​ożliwia wystawienie zwrotu do paragonu, którego nie ma w systemie. W tym celu należy:

1. W programie Subiekt Sprint Sprzedaż Zmienić typ dokumentu, następnie wybrać Zwrot detaliczny.

 

2. Kliknąć Zwrot do nieistniejącego.

 

3. W module Ewidencja wpisać Imię i nazwisko klienta, Rodzaj zwrotu i Datę sprzedaży. W przypadku, gdy klient jest już zapisany w kartotece, należy kliknąć Klient detaliczny i wybrać go z listy.

 

 

4. Kliknąć sekcję Pozycje i wskazać zwracane towary.

 

5. Po wybraniu wszystkich towarów kliknąć przycisk Do zapłaty.

 

6. Wybrać formę płatności dla zwrotu i kliknąć Zakończ.


Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących wystawiania dokumentów w programie Subiekt Sprint​.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki