Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Wystąpił błąd komunikacji z serwisem

Ostatnia modyfikacja: 05.04.2024

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Pomoc techniczna, Urządzenia zewnętrzne

​Jeżeli komunikat ten pojawi się przy fiskalizacji, należy sprawdzić, czy usługa InsERT Serwer urządzeń zewnętrznych jest uruchomiona, aby to zrobić, należy:

1. Wejść w menu Start w systemie Windows i w wyszukiwarce wpisać Usługi, a następnie przejść do Usługi Aplikacja komputerowa lub Aplikacja lokalna w zależności od wersji systemu Windows (w omawianym przykładzie jest to Windows 10).

 

Okno Usługi można również uruchomić, wybierając kombinację klawiszy WinW​ + R, a w oknie uruchamiania należy wpisać services.msc.


2. Po uruchomieniu okna na liście należy odszukać i zaznaczyć usługę InsERT Serwer urządzeń zewnętrznych i kliknąć ikonę „Play" w lewym górnym rogu okna programu lub wybrać z menu kontekstowego pod prawym przyciskiem myszy opcję ​Uruchom/Run

Po uruchomieniu usługi w kolumnie Stan powinien widnieć status – Działa/Running. 

W kolejnym kroku należy ponowić próbę fiskalizacji dokumentu.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki