Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak włączyć lub wyłączyć Powiadomienia?

Ostatnia modyfikacja: 31.05.2024

Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Konfiguracja, Personalizacja

​Konfiguracyjny moduł Powiadomienia umożliwia określenie, w jaki sposób w menu programu, w zakładce Powiadomienia oraz w wyświetlanych przez system "dymkach" będą pojawiały się informacje i alerty z różnych obszarów systemu InsERT nexo. Obszary, o których mowa, to:

  • System,

  • InsMail,

  • Licencje,

  • Klient poczty,

  • Deklaracje skarbowe i JPK (dotyczą przesłania deklaracji VAT 7/7K, plików JPK_VAT, Zaliczki PIT, CIT).

  • Ubezpieczenia ZUS

  • Portale

  • Windykacja

  • Automatyzacja

W systemie InsERT nexo powiadomienia mogą się pojawiać w następujący sposób:

  • dymek z akcjami naprawczymi,

  • dymek z akcjami naprawczymi, z możliwością odłożenia w konfiguracji powiadomień,

  • informacja w zakładce z powiadomieniami (menu programu), bez dymku.

W zakładce z Powiadomieniami znajdują się informacje dotyczące stanu systemu. Powiadomienia dotyczące zdarzenia nie trafiają do zakładki z menu programu, a jedynie pojawiają się w postaci dymku.

Aby otworzyć konfiguracje Powiadomienia, należy w lewym, górnym rogu programu wpisać Powiadomienia i kliknąć wyszukany moduł.



Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki