e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak włączyć lub wyłączyć Powiadomienia?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Konfiguracja, Personalizacja
Konfiguracyjny moduł Powiadomienia umożliwia określenie, w jaki sposób w menu programu, w zakładce Powiadomienia oraz w wyświetlanych przez system "dymkach" będą pojawiały się informacje i alerty z różnych obszarów systemu InsERT nexo. Obszary, o których mowa, to:
-
System,
-
InsMail,
-
Licencje,
-
Klient poczty,
-
Deklaracje skarbowe i JPK (dotyczą przesłania deklaracji VAT 7/7K, plików JPK_VAT, Zaliczki PIT, CIT).
-
Ubezpieczenia ZUS
-
Portale
-
Windykacja
-
Automatyzacja
W systemie InsERT nexo powiadomienia mogą się pojawiać w następujący sposób:
-
dymek z akcjami naprawczymi,
-
dymek z akcjami naprawczymi, z możliwością odłożenia w konfiguracji powiadomień,
-
informacja w zakładce z powiadomieniami (menu programu), bez dymku.
W zakładce z Powiadomieniami znajdują się informacje dotyczące stanu systemu. Powiadomienia dotyczące zdarzenia nie trafiają do zakładki z menu programu, a jedynie pojawiają się w postaci dymku.
Aby otworzyć konfiguracje Powiadomienia, należy w lewym, górnym rogu programu wpisać Powiadomienia i kliknąć wyszukany moduł.