e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak włączyć tworzenie zaszyfrowanych kopii zapasowych?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo
Kategoria: Archiwizacja, Program serwisowy, RODO
W celu zwiększenia bezpieczeństwa danych program pozwala tworzyć archiwizację zabezpieczoną hasłem. Można to wykonać na dwa sposoby. Najszybszym z nich jest wyrażenie zgody na archiwizację przy zamknięciu programu i zaznaczenie znacznika Szyfruj archiwum lub uruchomienie Programu Serwisowego i ustawienie opcji z jego poziomu. Aby stworzyć archiwum zabezpieczone hasłem, należy:
1. Zgodzić się na wykonanie archiwizacji przy zamknięciu programu.
2. Następnie zaznaczyć znacznik Szyfruj archiwum oraz podać hasło. Przycisk Wykonaj stworzy archiwum.
Ustawienia parametrów poprzez Program Serwisowym wygląda następująco:
1. Trzeba odszukać i uruchomić menu Start ->Programy lub Wszystkie aplikacje (w zależności od wersji systemu Windows) ->InsERT -> Program serwisowy.
2. W oknie wybór serwera kliknąć Połącz.
3. W oknie należy zaznaczyć na liście podmiot, z którego ma tworzyć się szyfrowana archiwizacja oraz z górnego menu Podmiot należy wybrać Parametry Archiwizacji.
4. W oknie należy zaznaczyć Szyfruj archiwum, a następnie podać hasło, które zostanie nadane na archiwum oraz będzie potrzebne przy dearchiwzacji w przyszłości. Po wykonaniu zmian okno należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Temat należy do InsERT nexo – Zbiorcza lista funkcjonalności programu serwisowego.