e-Pomoc techniczna
Subiekt GT – Jak ustawić płatność kartą na fakturze zakupu?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: Dokumenty, Formy płatności
Aby uaktywnić płatności kartą przy zakupie, należy:
1. Przez górne menu widok przejść do modułu Administracja – Słowniki – Płatności kartą przy zakupie.
2. W oknie Płatności kartą przy zakupie kliknąć z lewej strony opcję Dodaj.
3. W oknie Płatność kartą przy zakupie określić wyświetlaną, dowolną nazwę nowej formy płatności, wybrać z listy zdefiniowanych wcześniej rachunków bankowych podmiotu rachunek, z którego będzie pobierana kwota rozliczenia takiego rozrachunku i określić termin, po którym rozrachunek zmieni status na przeterminowany. Zmiany należy zapisać przyciskiem OK.
4. Z listy modułów wybrać Administracja – Parametry, a z listy parametrów Parametry Subiekta.
5. W zakładce Płatności okna Parametry Subiekta, w sekcji Zakup zaznaczyć opcję Obsługa płatności kartami płatniczymi i wybrać z listy domyślną kartę (nazwa karty jest taka jak zdefiniowana wcześniej w Słownikach). Zmiany należy zapisać przyciskiem OK.
6. Po zapisaniu zmian w dokumencie faktura zakupu pojawi się do wyboru wiersz z formą płatności: Karta – Nazwa płatności kartą przy zakupie.