e-Pomoc techniczna
Biuro GT – Najważniejsze moduły administracyjne
Kategoria: Parametry
Za pomocą modułu Administracja można wprowadzać dane, które będą wykorzystywane w różnych momentach pracy z programem Biuro GT. Są to między innymi dane podmiotu, czy też pracownicy biura. Przed rozpoczęciem pracy zalecane jest upewnienie się, czy wszystkie z parametrów są ustawione zgodnie z modelem pracy.
Dane podmiotu
Moduł służy do uzupełnienia informacji biura rachunkowego. Dane te, przy późniejszej synchronizacji z bazami prowadzonymi przez biuro są przesyłane do informacji w podmiocie.
Personel
Słownik personel może być obsługiwany tylko przez użytkownika o uprawnieniach Szefa. Służy on do zarządzania użytkownikami pracującymi w programie, zmiany/nadawania haseł oraz odbierania/nadawania uprawnień do poszczególnych modułów w programach. Operacje zbiorcze umożliwiają synchronizację słownika z podmiotami klientów biura.
Współpraca z Subiektem GT
Wyświetlone okno umożliwia ustalenie parametrów współpracy z Subiektem GT - górna część zakładki Podstawowe odpowiada za parametry połączenia z Subiektem GT, dolna pozwala ustalić szczegóły dotyczące wystawiania faktur oraz zdecydować o wysyłaniu ich wydruku e-mailem. Na zakładce Dodatkowe można ustalić szczegóły dotyczące tej wysyłki.
Temat należy do Zbioru zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Biurem GT.