e-Pomoc techniczna
mikroSubiekt – Jak wysłać dane do księgowości?
Program: InsERT GT, mikroSubiekt
Kategoria: Eksport danych, Komunikacja
Aby wygenerować plik z dokumentami do biura rachunkowego z programu mikroSubiekt, należy:
1. Z górnego menu programu wybrać System – Eksport danych.
2. W oknie, które się wyświetli zaznaczyć opcję Paczka danych do biura rachunkowego i kliknąć Dalej.
3. W następnym kroku wybrać typ dokumentów oraz okres, za jaki mają się wyeksportować. Następnie kliknąć symbol "..." aby wskazać miejsce zapisania pliku.
4. W oknie, które się wyświetli określić lokalizację oraz nazwę generowanego pliku i kliknąć przycisk Zapisz.
5. W oknie Eksport do EDI++sprawdzić poprawność wprowadzonych danych i kliknąć przycisk Zakończ.
6. Komunikat informujący o poprawnym wyeksportowaniu pliku zatwierdzić przyciskiem OK.
7. Tak stworzony plik można zaimportować do programu księgowego Rachmistrz lub Rewizor. Temat e-Pomocy technicznej opisujący jak to zrobić dostępny jest tutaj.
Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących pierwszego uruchomienia programu mikroSubiekt.