e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – W jaki sposób stworzyć zestaw najczęściej używanych modułów?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Personalizacja
W programach linii nexo istnieje możliwość stworzenia zestawu najczęściej używanych modułów, widoków modułów formatek i modułów konfiguracyjnych. Wskazane przez użytkownika moduły pojawią się na liście ulubionych, którą można dowolnie modyfikować poprzez nadanie kolejności dodanych elementów, a także tworzeniu folderów. W celu wskazania wybranych modułów należy:
1. Odnaleźć wybrany element na liście dostępnych modułów lub poprzez wpisanie jego nazwy, a następnie kliknąć ikonę Gwiazdki.
2. Dodane elementy pojawią się na zakładce Ulubione, gdzie istnieje możliwość ustalenia ich kolejności oraz dodania do grupy.
W tym celu nacisnąć Gwiazdkę znajdującą się obok nazwy programu, następnie kliknąć prawym przyciskiem myszy na wybranym elemencie i wskazać jedną z dostępnych opcji.
3. W przypadku wybrania opcji Utwórz nową grupę należy nadać jej nazwę, a następnie przypisać wybrane elementy do grupy poprzez przeciągnięcie ich na nazwę grupy.
Kolejnym sposobem jest skorzystanie z przycisku Zarządzaj, który znajduje się w lewym dolnym rogu, następnie Wybierz ulubione.
Wybrać ulubione dokumenty/moduły. Zatwierdzić przyciskiem OK.
Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących personalizacji wyglądu programu.