e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak ustawić domyślny termin realizacji ofert?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Konfiguracja, Oferty
Moduł Oferty grupuje oferty sprzedaży. Ofertę należy rozumieć jako dokument przedstawiający propozycję ofertową dla klienta, który jest przekazywany klientowi.
Oferty są elastycznym narzędziem i mogą być zastosowane m.in. jako:
-
prosty dokument przedstawiania bieżącej oferty dla klientów,
-
rozbudowany opisowo dokument z zastosowaniem cenników zaawansowanych i promocji, w którym można umieszczać także informacje wstępne i końcowe o ofercie (np. w dołączonym zdjęciu można zaprezentować, jak wygląda projektowany ogród obecnie – będzie to informacja wstępna oraz pokazać, jak będzie ogród wyglądać, gdy oferta zostanie zrealizowana – w informacji końcowej),
-
prezentacja wielu wariantów sprzedaży (np. w sytuacji, gdy klient chce zmienić dach, można zaprezentować wariant z dachówką, blachodachówką i gontem).
Więcej o tworzeniu i realizacji ofert oraz procesach ofertowych można przeczytać w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.
Aby zmienić domyślny termin realizacji ofert w programie Gestor nexo, należy:
1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Typy dokumentów, otworzyć wyszukany moduł, zaznaczyć typ dokumentu Oferta i kliknąć górne menu Popraw.
2. Na zakładce Podstawowe wybrać jedną z opcji w polu Termin realizacji i – w przypadku wyboru Dni od daty wystawienia – określić Domyślną liczbę dni. Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz