Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak włączyć logi klienta poczty?
Ostatnia modyfikacja: 18.03.2024
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Pomoc techniczna
Konfiguracja logów umożliwia zbieranie danych diagnostycznych. Logi mogą być zbierane dla klienta poczty, komunikacji SMS i/lub synchronizacji InsERT mobile. Domyślnie opcja zapisywania logów jest wyłączona.
Aby włączyć zapisywanie logów klienta poczty, należy:
1. W lewym, górnym rogu ekranu, w wyszukiwarce programu wpisać Parametry klienta poczty, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Konfiguracja logów.
2. Zaznaczyć opcję Zapisuj logi diagnostyczne, określić Folder np. C:\Logi, w którym będą zapisywały się dane, zaznaczyć Wszystkie możliwe komunikaty, określić Kategorię logów – Klient poczty i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.