e-Pomoc techniczna
Subiekt 123 – Jak wystawić fakturę dla Jednostki Samorządu Terytorialnego?
Program: Subiekt 123
Kategoria: Dokumenty, Konfiguracja
W związku ze zmianą przepisów w zakresie centralizacji rozliczeń podatku VAT w Jednostkach Samorządu Terytorialnego w programie Subiekt 123 istnieje możliwość wskazania na dokumencie sprzedaży danych nabywcy oraz odbiorcy. W tym celu należy:
1. Przejść do edycji danych klienta, a następnie w sekcji Inny nabywca wyszukać i wskazać nabywcę w kartotece jego nazwę lub identyfikator podatkowy.
3. Dane wprowadzone podczas wyszukiwania zostaną przeniesione do formularza dodawania nowego klienta. Uzupełnić pozostałe informacje i zapisać klienta do kartoteki. Jeżeli wyszukiwanie klienta odbywało się po numerze NIP, przejście do dodawania nowego klienta spowoduje, że dane zostaną automatycznie pobrane z bazy danych GUS.
Na wydruku dokumentu zaprezentowana zostanie sekcja z danymi nabywcy (nadrzędnej jednostki samorządowej) oraz danymi odbiorcy.
Uwaga! Identyfikator podatkowy odbiorcy na wydruku dokumentu sprzedaży będzie widoczny po włączeniu parametru NIP wystawcy/odbiorcy w konfiguracji wydruku określonego typu dokumentu Konfiguracja – Parametry – Wydruk.