e-Pomoc techniczna
Rewizor GT – Dodawanie i konfigurowanie instytucji
Program: InsERT GT, Rewizor GT
Kategoria: Instytucje, Wydruki
W module Instytucje można przechowywać dane urzędów skarbowych oraz oddziałów ZUS. W programie są one wykorzystywane przede wszystkim podczas wystawiania i drukowania dokumentów kasowych oraz bankowych.
Urzędy skarbowe są również wykorzystywane na deklaracjach skarbowych oraz podczas drukowania przelewów do wystawionych deklaracji skarbowych.
Aby skonfigurować nową instytucję, należy:
1. Przejść do modułu Kartoteki – Instytucje i kliknąć przycisk Dodaj.
2. W oknie, które się otworzy na zakładce Podstawowe wypełnić dane instytucji, określając jej Typ: Urząd skarbowy, ZUS, PPK lub Inne. Wprowadzając dane, można skorzystać z mechanizmu uzupełniania danych adresowych US. W przypadku wybrania instytucji typu Urząd skarbowy należy podać kod US – jest to konieczne do elektronicznej wysyłki deklaracji skarbowych.
3. Zakładka Dodatkowe umożliwia wprowadzenie numerów telefonów, faksów czy rachunków bankowych do przelewów do wystawionych deklaracji skarbowych.
Po dodaniu Urzędu Skarbowego można przypisać go w Danych podmiotu na zakładce Działalność, jeśli nie został on wskazany podczas przechodzenia kreatora wdrożeniowego.
Temat należy do Zbioru zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Rewizorem GT.