Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak dodać rachunek VAT potrzebny do obsługi podzielonej płatności (Split payment)?

Ostatnia modyfikacja: 22.04.2024

Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Bank, Konfiguracja, Podzielona płatność

W celu dodania rachunku VAT należy:

1. W wyszukiwarce wpisać Rachunki bankowe, a następnie wybrać z górnego menu Dodaj – Rachunek bankowy VAT.


2. W oknie wp​rowadzić dane rachunku VAT, a w sekcji Powiązane rachunki bankowe wybrać rachunek rozliczeniowy, który będzie powiązany z rachunkiem VAT.


​Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących Podzielona płatność (Split pa​yment) w systemach InsERT nexo.​​ ​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki