Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT GT – Jak aktywować archiwizację w chmurze (e-archiwizację)?

Ostatnia modyfikacja: 29.03.2024

Program: Biuro GT, Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT

Kategoria: Archiwizacja, e–archiwizacja


W programach linii InsERT GT są dwie możliwości aktywowania e-archiwizacji. Pierwszą z nich jest aktywacja z programu Archiwizator. W celu wykonania takiej aktywacji należy:

1. Odszukać i uruchomić w menu Start systemu Windows program Archiwizator.


2. W górnym prawym rogu programu kliknąć strzałkę w dół za napisem e-archiwizacja, z listy opcji wybrać Załóż konto.


3. W oknie Zakładanie konta wpisać nr licencji archiwizowanego programu oraz dwukrotnie adres e-mail do firmy (adres ten od tej pory będzie powiązany z usługą e-archiwizacja). Kliknąć link Regulamin, po zapoznaniu się z jego treścią zaznaczyć opcję Zgadzam się na warunki regulaminu. Wprowadzone dane zatwierdzić przyciskiem OK.


4. Na podany adres e-mail wysłane będzie hasło uaktywniające usługę w wersji próbnej na okres 14 dni (w celu uaktywnienia pełnej wersji usługi należy kontaktować się z naszym działem handlowym – nr tel. 71 7876110, czynny  pon.-piąt. w godz. 8.30 – 16.30).


5. Po odebraniu poczty z potwierdzeniem uruchomienia usługi należy – w programie Archiwizator – kliknąć ikonę e-archiwizacja (w prawym górnym rogu), w oknie Logowanie do e-archiwizacji wpisać zarejestrowany w usłudze adres e-mail, a w polu hasło otrzymane hasło jednorazowe i zatwierdzić przyciskiem OK.


6. W kolejnym oknie Aktywacja konta wpisać numer licencji archiwizowanego programu, wpisać swoje nowe hasło (musi ono mieć co najmniej 8 znaków) i zatwierdzić przyciskiem OKPotwierdzeniem zalogowania się do usługi jest zmiana koloru ikony e-archiwizacji z szarej na niebiesko-zieloną.


Drugą metodą aktywacji jest aktywacja z programu linii GT. W celu wykonania aktywacji należy:

1. W górnym prawym rogu programu kliknąć strzałkę w dół za ikoną e-archiwizacji, z listy opcji wybrać Załóż konto.


2. W oknie Zakładanie konta wpisać nr licencji archiwizowanego programu oraz dwukrotnie adres e-mail do firmy (adres ten od tej pory będzie powiązany z usługą e-archiwizacja). Kliknąć link Regulamin, po zapoznaniu się z jego treścią zaznaczyć opcję Zgadzam się na warunki regulaminu. Wprowadzone dane zatwierdzić przyciskiem OK.


3. Na podany adres e-mail wysłane będzie hasło uaktywniające usługę w wersji próbnej na okres 14 dni (w celu uaktywnienia pełnej wersji usługi należy kontaktować się z naszym działem handlowym – nr tel. 71 7876110, czynny  pon.-piąt. w godz. 8.30 – 16.30).


4. Po odebraniu poczty z potwierdzeniem uruchomienia usługi, należy kliknąć ikonę e-archiwizacja (w prawym górnym rogu), w oknie Logowanie do e-archiwizacji wpisać zarejestrowany w usłudze adres e-mail, w polu hasło otrzymane hasło jednorazowe i zatwierdzić przyciskiem OK.


5. W kolejnym oknie Aktywacja konta wpisać numer licencji archiwizowanego programu, wpisać swoje nowe hasło (musi ono mieć co najmniej 8 znaków) i zatwierdzić przyciskiem OK. Potwierdzeniem zalogowania się do usługi jest zmiana koloru ikony e-archiwizacji z szarej na niebiesko-zieloną.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki