Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Rachmistrz nexo – Jak wprowadzić element wyposażenia niekwalifikujący się jako środek trwały?
Ostatnia modyfikacja: 14.07.2022
Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo
Kategoria: Wyposażenie, Środki trwałe
Ewidencja wyposażenia pozwala wprowadzać i przechowywać informacje o majątku przedsiębiorstwa, którego wartość oraz okres użytkowania nie pozwalają na zakwalifikowanie go, jako środka trwałego.
Aby wprowadzić kartotekę elementu wyposażenia, należy:
1. Przejść do modułu Wyposażenie, a następnie z górnego menu Dodaj wybrać Element wyposażenia.
2. W oknie widoczne są pola odpowiedzialne za poprawne ewidencjonowanie kartoteki w programie, jak i ujęcie na wydruku ewidencji. Polami obowiązkowymi do uzupełnienia są Nazwa oraz Numer inwentarzowy.
Zmiany zatwierdzić przyciskiem Zapisz.