Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT GT – Jak włączyć rozliczanie rozrachunków kartą?

Ostatnia modyfikacja: 23.09.2021

Program: InsERT GT, Rewizor GT, Subiekt GT

Kategoria: Formy płatności, Parametry, Rozrachunki

​Opcja rozliczania rozrachunków kartą płatniczą możliwa jest tylko dla rozrachunków, które są należnościami (nie można rozliczać kartą zobowiązań). Aby włączyć możliwość rozliczania należności kartą, należy:

1. Skonfigurować w programie płatności kartą przy sprzedaży. Dokładna instrukcja jak to zrobić dostępna jest tut​aj.

2. Z listy modułów wybrać Administracja – Parametry i z listy parametrów wybrać Należność i cesja.


3. W oknie, które się wyświetli na zakładce Należność zaznaczyć opcję Obsługa płatności kartami płatniczymi oraz wskazać domyślną kartę.


4. Na zakładce Płatność kartą można zdefiniować format numeracji, kategorię oraz zdecydować czy płatność kartą ma tworzyć nowy zapis w module cesje (Rozrachunki – Cesje) oraz o ewentualnym statusie księgowym tej cesji. Zmiany zapisać przyciskiem OK.


5. Po wykonaniu tych operacji przy rozliczaniu należności dostępna będzie opcja karta.


6. Parametry rozliczenia takiego rozrachunku można zobaczyć lub edytować na zakładce Karta, która pojawi się po wybraniu właśnie tej metody rozliczenia należności.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki