Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Nie udało się pobrać danych licencyjnych. Jakie kroki podjąć?

Ostatnia modyfikacja: 30.09.2024

Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo

Kategoria: Licencje, Pomoc techniczna

​Komunikat o błędzie pojawia się w momencie, gdy program nie może uzyskać autoryzacji do serwera licencji InsERT. Przyczyną może być np. chwilowy brak internetu podczas weryfikacji połączenia z Kontem InsERT lub zmiana hasła do konta. 


W pierwszej kolejności należy kliknąć Spróbuj ponownie program odświeży połączenie bez konieczności podawania loginu oraz hasła do Konta InsERT.


Jeżeli wywołanie akcji Spróbuj ponownie nie pomoże, wtedy należy użyć opcji Podłącz ponownie Konto InsERT.​

Wyświetli się okno logowania oraz jego sposoby. Po wybraniu jednego z nich program podłączy Konto InsERT oraz zaktualizuje dane licencyjne.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki