Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Terminal nie łączy się poprawnie z programem. Co warto sprawdzić?

Ostatnia modyfikacja: 29.04.2022

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Urządzenia zewnętrzne

W sytuacji kiedy terminal nie łączy się z poprawnie z programem należy sprawdzić:

1. Każdy terminal, niezależnie od modelu urządzenia, sposobu połączenia i operatora płatności, wymaga zmiany konfiguracji po stronie dostawcy usługi płatności należy więc skontaktować się z firmą, która obsługuje płatności, zgłosić chęć połączenia terminala z Subiekt nexo i wykonać zalecone czynności; operator dokonuje zmiany po swojej stronie, a użytkownik najczęściej jest proszony o restart terminala lub wykonanie operacji z menu urządzenia.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki