Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Biuro GT – Jak dodać nową grupę klientów?

Ostatnia modyfikacja: 29.10.2024

Program: Biuro GT, InsERT GT

Kategoria: Konfiguracja, Parametry, Słowniki

Grupy klientów to jednostka klasyfikacyjna obejmująca pewną liczbę klientów biura charakteryzujących się pewnym podobieństwem. Przykładami mogą być: zwykły, VIP, itd. Każdy klient biura może należeć wyłącznie do jednej grupy. W celu dodania nowej cechy do programu Biuro GT należy:

1. Z listy modułów wybrać Administracja, a z listy Grupy klientów.


2. W oknie Grupy klientów wybrać opcję Dodaj.


3. W oknie Grupa klientów wprowadzić Nazwę nowej grupy. Zapisać przyciskiem OK.

​​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki