Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Biuro GT – Jak dodać nową cechę klientów?

Ostatnia modyfikacja: 28.10.2024

Program: Biuro GT, InsERT GT

Kategoria: Konfiguracja, Parametry, Słowniki

Cechy klientów umożliwiają dodatkową charakterystykę klientów. Przykłady cech klientów to rzetelny, nierzetelny itp. Każdy klient biura może posiadać wiele cech. W celu dodania nowej cechy do programu Biuro GT należy:

1. Z listy modułów wybrać Administracja, a z listy Cechy klientów.


2. W oknie Cechy klientów wybrać opcję Dodaj.



3. W oknie Cecha klienta wprowadzić Nazwę nowej cechy. Zapisać przyciskiem OK.

​​


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki