Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Jak określić dane klienta do deklaracji Intrastat?​

Ostatnia modyfikacja: 25.10.2024

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Intrastat

W celu zautomatyzowania wypełniania deklaracji INTRASTAT możliwe jest uzupełnienie domyślnych ustawień dla klienta, które będą domyślnie ustawiane na dokumentach, w momencie jego podlegania deklaracji. W tym celu należy:

1. Przejść do modułu Kartoteki – Klienci, zaznaczyć pozycję na liście i wybrać Popraw.


2. Na zakładce Handel w sekcji Dostawy uzupełnić domyślne wartości opisu pozycji do deklaracji INTRASTAT dla pól:

  • rodzaju transakcji (wybór rodzaju transakcji zawęża możliwość wyboru kodu rodzaju transakcji)

  • kodu rodzaju transakcji

  • rodzaju transakcji dla zwrotu

  • kodu rodzaju transakcji dla zwrotu

  • kodu rodzaju transportu

  • symbolu warunków dostawy.


Wszystkie te wartości, a także domyślny kraj pochodzenia dla każdego asortymentu można również określić w znajdującej się poniżej tabeli dostaw.

Należy pamiętać, że wskazanie dostawcy w towarze automatycznie uzupełni informacje zgromadzone w tej sekcji.


​​Kolumny dotyczące INTRASTAT (domyślnie niewidoczne) można dodać w konfiguracji listy​ tabeli dostaw (PPM – Konfiguracja listy).



Temat należy do zbioru zagadnień e-Pomocy opisujących obsługę INTRASTAT w Subiekcie nexo.​
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki