Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Wyszukiwanie danych w Raportach własnych

Ostatnia modyfikacja: 28.10.2024

Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo

Kategoria: PRO+, Raporty

Raporty własne ​to jedna z funkcjonalności wchodzących w skład mo​dułu Raportowanie PRO+​​, pozwalająca na budowanie zestawień przy pomocy intuicyjnego interfejsu i generowanie ich w dowolnym momencie pracy z programem. 

W przypadku trudności z wykorzystaniem funkcjonalności zalecamy kontakt z dyplomowanym serwisantem, bądź skorzystanie z pomocy zdalnej.

Pierwszym krokiem podczas tworzenia nowego Raportu własnego jest wybranie Głównego elementu​ – stanowi on podstawowe źródło danych, które mogą zostać wykorzystane jako FiltryWiersze oraz Kolumny​.


Po jego wskazaniu, poniżej paska wyszukiwania wyświetlą się dostępne pola – ich NazwaOpis, oraz ikona informująca o ​Typie.​


Wśród dostępnych Typów pól wymienić można:​

  • ​​ Kliknięcie nazwy elementu umożl​iwi​a rozwinięcie elementów podrzędnych;

  • Pole z predefiniowaną listą​​;

  • Pole wyboru Tak/Nie;

  • Pole z datą;

  • Pole z liczbą całkowitą;

  • Pole z liczbą zmiennoprzecinkową;

  • Pole z ciągiem znaków.

​Po przejściu do elementu podrzędnego​ nad paskiem wyszukiwania wyświetli się aktualna lokalizacja.


Kliknięcie danego pola podrzędnego​ spowoduje przejście do jego lokalizacji – przykładowo, kliknięcie ikony domu spowoduje przejście do lokalizacji startowej.


Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki