e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak zrealizować mailing przy pomocy działania typu wiadomość?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Działania, Poczta elektroniczna
Gestor nexo pozwala na automatyczne przesłanie mailingu do klientów w określonym czasie dzięki wykorzystaniu Działań. W tym celu należy:
1. Przejść do modułu Działania, a następnie wybrać Dodaj – Wiadomość.
2. Określić Temat działania i upewnić się, że wskazana została wiadomość Wychodząca.
3. Wskazać dzień oraz godzinę wysłania wiadomości w polu Początek. Określić Stopień realizacji jako przygotowany do wysłania.
4. W sekcji Klienci określić odbiorów wiadomości. Klientów można wskazać z listy (F2) bądź wstawić z zestawu (Shift+F2).
5. Na zakładce Wiadomość określić jej Temat oraz Treść. Można to zrobić ręcznie, bądź dopisać z szablonu (Ctrl+J).
6. Na zakładce Planowanie określić Planowaną akcję jako Wysyłkę maili klientom, a Wykonanie akcji jako Automatyczne. Opcjonalnie zaznaczyć parametr Zakończ działanie sukcesem, gdy akcja wykonana bez błędów. Po zweryfikowaniu poprawności dodatkowych parametrów widocznych pod polem Planowana akcja zatwierdzić Działanie przyciskiem Zapisz.
7. Działanie pojawi się na liście.
Uwaga! Należy pamiętać, że aby wiadomości zostały wysłane w określonym terminie, Gestor nexo musi być wówczas włączony.
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej: